Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stavebně technologický projekt přípravy a realizace autobusového terminálu v Benešově
Hájek, Tomáš ; Liška, Pavel (oponent) ; Nečasová, Barbora (vedoucí práce)
Předmětem řešení této diplomové práce je stavebně technologický projekt přípravy a realizace autobusového terminálu v Benešově. Obsah celé práce pak tvoří technická zpráva, stavebně technologická studie hlavních technologických etap, návrh zásobování stavby pro vybrané technologické procesy, technická zpráva zařízení staveniště včetně výkresové části, návrh strojní sestavy pro vybrané technologické procesy, technologický předpis pro provádění zemních prací objektů SO01 a SO02, technologický předpis pro provádění základových konstrukcí objektů SO01 a SO02, kontrolní a zkušební plán pro realizaci zemních prací, kontrolní a zkušební plán pro realizaci základových konstrukcí, plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi pro vybrané technologické procesy, hluková studie staveniště a stavebně technologická studie rekonstrukce pozemních komunikací v prostoru terminálu.
Přestavba křižovatky silnic I/54 x II/498 x III/05417 ve Slavkově
Kubík, Tomáš ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování projektové dokumentace rekonstrukce křižovatky v rámci studie. Předmětná křižovatka se nachází v obci Slavkov, ve zlínském kraji, kde se protínají komunikace I/54, II/498 a III/05417. Cílem návrhu je vytvoření přehledného průsečíku trojice komunikací různých kategorií a zajištění bezpečného a plynulého dopravního proudu, stejně jako zvýšení komfortu chodců a uživatelů hromadné dopravy. Práce zpracovává základní návrh 2 variant, přičemž vybírá variantu usměrnění stávající průsečné křižovatky jako nejvhodnější, která je zpracována podrobně v rámci průvodní zprávy a výkresové dokumentace.
Nové brněnské hlavní nádraží a jeho veřejná prostranství
Sedláček, Jakub ; Hybská, Bohumila (oponent) ; Sedláček, Michal (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh nového brněnského hlavního nádraží. Řešené území novostavby protíná hranice tří katastrálních území Brna, konkrétně se jedná o Komárov, Štýřice a Trnitou. Zahrnuje samotné drážní těleso, přednádražní prostor a zanádražní prostor, které jsou v bezprostřední návaznosti na nábřeží řeky Svratky. Nádražní objekt je potom řešen jako mostová konstrukce, která posouvá jednotlivé prostory kolejišť a nástupišť do úrovně +7,65 m nad okolní terén. Drážní těleso tudíž netvoří územní bariéru. Hlavním konceptem návrhu nádraží je prodloužení osy nového městského bulváru skrze nádražní těleso a vytvoření výškové dominanty v zanádražním prostoru. Osa se potom propisuje do provozní struktury a formy zastřešení. Samotné nádraží je v návrhu rozčleněno do dvou podzemních a dvou nadzemních podlaží. Podzemní podlaží zahrnují parkování P+R, zásobovací úsek, technologické provozy a terminál podzemní dráhy SJKD. První nadzemní podlaží je potom hlavním provozním uzlem. Nachází se v něm převýšená vstupní hala, hlavní obchodní pasáž, autobusový terminál, odbavovací prostory a komunikační koridory. Druhé nadzemní podlaží zahrnuje prostory nástupišť a prostor pro čekání ve vstupní hale. Základní konstrukční systém zahrnuje dvě hlavní části. Na masivní konstrukci drážního tělesa navazuje železobetonová konstrukce podzemního podlaží, která je založena na vrtaných železobetonových pilotách. Zastřešení nástupišť je řešeno formou ocelové konstrukce. V nižší části se jedná o příhradové vazníky a ocelové sloupy v úrovni nástupišť, převýšenou část v ose bulváru potom tvoří příhradová mostová konstrukce s charakteristickým profilem. Objekt nádraží bude tvořit novou bránu do města, a stane se tak zásadní spojnicí mezi plánovanou novou čtvrtí Trnitou a historickým centrem města.
Studie polohy přestupního terminálu v Ivančicích
Chlíbek, David ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Mým úkolem v rámci bakalářské práce je prověření polohy přestupního terminálu IDS v Ivančicích. S tímto úkolem je spojeno navržení nového železničního nástupiště a nového autobusového nádraží v blízkosti železničního přejezdu se silnicí II/152 ve staničení km 5,535 000 nedaleko současné železniční stanice . Předpokládám ukončení osobní vlakové dopravy ve stanici Ivančice na nově vybudovaném terminálu. Trať do Oslavan bude pokračovat pouze jako vlečka. Má práce spočívá ve zpracování 3 různých variant. Je potřeba zajistit dostatečnou kapacitu terminálu pro 7 autobusových linek a jednu linku vlakovou. Je také důležité zajistit dostatečné zázemí a pohodlný přístup pro cestující. Zabývám se tedy také bezbariérovým návrhem chodníků, přechodů pro chodce a bezbariérových ramp. Ve variantě 2 řeším i problém vysoké intenzity osobní a nákladní automobilové dopravy v centru města. V mém návrhu je nastíněn návrh silničního obchvatu, který by vedl v koridoru současné železniční trati.
Stavebně technologická příprava dopravního terminálu v Peci pod Sněžkou
Černý, Jiří ; Jílek, Jan (oponent) ; Mohapl, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší stavebně technologickou přípravu dopravního terminálu v Peci pod Sněžkou. Obsahem diplomové práce je technická zpráva ke stavebně technologickému projektu, koordinační situace, časový a finanční plán, projekt zařízení staveniště, návrh hlavních stavebních strojů a mechanismů, časový plán hlavního stavebního objektu, plán zajištění materiálových zdrojů pro hlavní objekt dopravního terminálu, technologický předpis a kontrolní a zkušební plán kvality pro monolitické stropní konstrukce. V části jiné zadání byl zpracován plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi a specializací z oblasti je vypracována hluková studie.
Budova autobusového terminálu - statické řešení
Fišman, David ; Jurík,, Michal (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá stavebním a konstrukčním řešením projektu autobusového terminálu v Liberci. Budova je tvořena třemi podlažími s různou funkcí. Z hlediska konstrukčního tvaru je budova po celé délce tvořena průřezem dvoupatrové, nesymetrické, oboustranně zavěšené konzoly. Hlavní nosná konstrukce střechy se po celém svém obvodu podílí na únosnosti níže položeného stropu pomocí soustavy táhel. Návrh byl založen na studii proveditelnosti projektu, která stanovila koncepci vzhledu konstrukce. Hlavním cílem práce byl návrh řešení nosné konstrukce, provedení statické analýzy, dimenzování a posouzení metodou mezních stavů dle odpovídajících ČSN EN. Výsledné řešení nosné konstrukce kombinuje zejména železobetonové prvky, které jsou dále vhodně doplněny o montované prvky ocelové. Železobetonové konstrukce jsou ve výsledném řešení prováděny z části monoliticky a z části formou prefabrikace. Pro nejvíce zatížený konzolový průvlak střechy byla navržena železobetonová a předpjatá varianta. Práce byla ve svém rozsahu zhotovena v BIM kompatibilním provedení.
Stavebně technologická příprava dopravního terminálu v Peci pod Sněžkou
Černý, Jiří ; Jílek, Jan (oponent) ; Mohapl, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší stavebně technologickou přípravu dopravního terminálu v Peci pod Sněžkou. Obsahem diplomové práce je technická zpráva ke stavebně technologickému projektu, koordinační situace, časový a finanční plán, projekt zařízení staveniště, návrh hlavních stavebních strojů a mechanismů, časový plán hlavního stavebního objektu, plán zajištění materiálových zdrojů pro hlavní objekt dopravního terminálu, technologický předpis a kontrolní a zkušební plán kvality pro monolitické stropní konstrukce. V části jiné zadání byl zpracován plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi a specializací z oblasti je vypracována hluková studie.
Budova autobusového terminálu - statické řešení
Fišman, David ; Jurík,, Michal (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá stavebním a konstrukčním řešením projektu autobusového terminálu v Liberci. Budova je tvořena třemi podlažími s různou funkcí. Z hlediska konstrukčního tvaru je budova po celé délce tvořena průřezem dvoupatrové, nesymetrické, oboustranně zavěšené konzoly. Hlavní nosná konstrukce střechy se po celém svém obvodu podílí na únosnosti níže položeného stropu pomocí soustavy táhel. Návrh byl založen na studii proveditelnosti projektu, která stanovila koncepci vzhledu konstrukce. Hlavním cílem práce byl návrh řešení nosné konstrukce, provedení statické analýzy, dimenzování a posouzení metodou mezních stavů dle odpovídajících ČSN EN. Výsledné řešení nosné konstrukce kombinuje zejména železobetonové prvky, které jsou dále vhodně doplněny o montované prvky ocelové. Železobetonové konstrukce jsou ve výsledném řešení prováděny z části monoliticky a z části formou prefabrikace. Pro nejvíce zatížený konzolový průvlak střechy byla navržena železobetonová a předpjatá varianta. Práce byla ve svém rozsahu zhotovena v BIM kompatibilním provedení.
Přestavba křižovatky silnic I/54 x II/498 x III/05417 ve Slavkově
Kubík, Tomáš ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování projektové dokumentace rekonstrukce křižovatky v rámci studie. Předmětná křižovatka se nachází v obci Slavkov, ve zlínském kraji, kde se protínají komunikace I/54, II/498 a III/05417. Cílem návrhu je vytvoření přehledného průsečíku trojice komunikací různých kategorií a zajištění bezpečného a plynulého dopravního proudu, stejně jako zvýšení komfortu chodců a uživatelů hromadné dopravy. Práce zpracovává základní návrh 2 variant, přičemž vybírá variantu usměrnění stávající průsečné křižovatky jako nejvhodnější, která je zpracována podrobně v rámci průvodní zprávy a výkresové dokumentace.
Nové brněnské hlavní nádraží a jeho veřejná prostranství
Sedláček, Jakub ; Hybská, Bohumila (oponent) ; Sedláček, Michal (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh nového brněnského hlavního nádraží. Řešené území novostavby protíná hranice tří katastrálních území Brna, konkrétně se jedná o Komárov, Štýřice a Trnitou. Zahrnuje samotné drážní těleso, přednádražní prostor a zanádražní prostor, které jsou v bezprostřední návaznosti na nábřeží řeky Svratky. Nádražní objekt je potom řešen jako mostová konstrukce, která posouvá jednotlivé prostory kolejišť a nástupišť do úrovně +7,65 m nad okolní terén. Drážní těleso tudíž netvoří územní bariéru. Hlavním konceptem návrhu nádraží je prodloužení osy nového městského bulváru skrze nádražní těleso a vytvoření výškové dominanty v zanádražním prostoru. Osa se potom propisuje do provozní struktury a formy zastřešení. Samotné nádraží je v návrhu rozčleněno do dvou podzemních a dvou nadzemních podlaží. Podzemní podlaží zahrnují parkování P+R, zásobovací úsek, technologické provozy a terminál podzemní dráhy SJKD. První nadzemní podlaží je potom hlavním provozním uzlem. Nachází se v něm převýšená vstupní hala, hlavní obchodní pasáž, autobusový terminál, odbavovací prostory a komunikační koridory. Druhé nadzemní podlaží zahrnuje prostory nástupišť a prostor pro čekání ve vstupní hale. Základní konstrukční systém zahrnuje dvě hlavní části. Na masivní konstrukci drážního tělesa navazuje železobetonová konstrukce podzemního podlaží, která je založena na vrtaných železobetonových pilotách. Zastřešení nástupišť je řešeno formou ocelové konstrukce. V nižší části se jedná o příhradové vazníky a ocelové sloupy v úrovni nástupišť, převýšenou část v ose bulváru potom tvoří příhradová mostová konstrukce s charakteristickým profilem. Objekt nádraží bude tvořit novou bránu do města, a stane se tak zásadní spojnicí mezi plánovanou novou čtvrtí Trnitou a historickým centrem města.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.